Inlägg: 1475000
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
Monno: Har haft lite problem med ett par av Haris uttalanden, men med mycket speltid nästa år så kan han bli riktigt bra. Redan den här vintern så tycker jag att han förtjänat en permanent plats i laget och jag tror inte många protesterat om han spelat i andrakedjan.
Den lille retstickan kan bli oerhört underhållande nästa år:-)