Inlägg: 1475016
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
Monnno: kul som sjuton med slutspel i alla fall och det ska mycket till om guldet hamnar söder om Dalälven denna gång.
J F K: Jo tror också han borde duga till en plats i andra kedjan nästa år. Men som du säger är risken att han kommer bli poppis hos AB och Expressen med sina uttalanden. På både gott och ont.
arnio: Du är duktig på överträffa dig själv iaf, det ska du ha:)