Inlägg: 1475083
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
yngwie:MoDo hatar Brynäs o Molin när han åker mot tom kasse 1999 o sätter spiken i kistan o tar SM GULD.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
yngwie: Så du jämför Danielsson,Skröder och Sundström med Larsson, Molin och Bisset?? Är du helt jävla dum i huvudet? haha
+ 8
Gurra88:
Som Brynäs lag 1999 med Larsson, Molin och Bisset då.