henkelainen: Johans bror bor ju i Ö-vik så det kanske skulle kunna vara en fördel för Johan. Sen har det ju snackats om Brynäs där hans gamle polare och radarpartner Mats lavander spelar. Förmodligen så blir det HV eller Färjestad tillslut, eller kanske Växjö. Nordamerika och Ryssland är ett avslutat kapitel för Johan.
Inlägg: 1475399
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Det är väl Omarks bror som bor här?Kanske få hit båda två till nästa år.