Inlägg: 1477171
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 120314 Våga skjuta, tufft att göra mål!
"Jag är förväntansfull trots allt! Visa lite jävlar anamma nu så kan detta bli roligt till slut" Idag kl. 12:14
Fan så rätt man hade!
Sv: Kvartsfinal 3 120314 Våga skjuta, tufft att göra mål!
Patrik Källstr:"Jag är förväntansfull trots allt!" På något märkligt sätt är jag det också. Det är därför bilresan på 50mil snart inleds! ;-)
+ 5
Sv: Kvartsfinal 3 120314 Våga skjuta, tufft att göra mål!
Patrik Källstr: 4 raka... gissa till vilka ? sedan Modo godnatt , sorry
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 120314 Våga skjuta, tufft att göra mål!
Patrik Källstr: skönt att uffe ändrar om i kjedjorna.... det har ju funkat lyyysande i slutspelet!
Frisco:
Jag är förväntansfull trots allt! Visa lite jävlar anamma nu så kan detta bli roligt till slut.