Inlägg: 1481168
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
yngwie:
Vill inte kommentera det då han fortfarande spelar slutspel, som du säkert förstår.
Sawchuk:
Typiskt, var har han tänkt spela då?