Inlägg: 1481771
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
J F K:
Jag håller med. Vi har inte råd att vänta på att det ska lossna för en sådan som Dick.
yngwie: Vet inte hur det kommer att fungera i AIK nästa säsong. Kom ihåg att man tappar Melin och därmed så är jag inte alls säker på att de får samma utveckling.
Axelsson är lätt den offensivt mest talangfulla spelaren i serien (lär väl få Brynäsare på mig när jag tycker att han är överlägsen Silfverberg), men han får ut ohyggligt lite av sin talang. Själv är jag glad att han inte får förlängt.