MorganaLefaey: Förstår inte varför Fasth hela tiden tas i försvar när han gnäller på domarna, rappar motståndare och lever rövare. Hade någon annan gjort så hade de blivit sågade, men Victor Fasth får bete sig precis hur han vill och klarar sig ändå undan kritik från Stockholmsbisittarna.
+ 1