Inlägg: 1486179
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2012 Brynäs - MoDo
zigge: Nu tycker jag att din jämförelse är lite orättvis. Det är snarare som att svt-programmet "Gudstjänst" skulle få tekniskt fel, det är fortfarande bara 200 tittare som drabbas.
Wayne Gresky:GRATTIS Damer!! Extra kul för Erica Grahm, som varit med länge, o nu blir proffs. Skämskudde på SVT, TÄNK om detta hänt, ens i Kvartsfinal för herrar?
Vad ska Batik-häxorna säga om den "produktionen"? Georgious Karagiourgio, det var andra bullar det.