Inlägg: 1486642
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2012 Brynäs - MoDo
yngwie: Ja det är ju det som är det jävligaste ;)
Kanske nån som sett sakic på byn i dagarna?!;)
Kanske nån som sett sakic på byn i dagarna?!;)
Berka:
Typiskt att det är första April då.