Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

J F K: Janos Hari, får ni behålla honom eller sticker han till nån bättre klubb tror du? Bara apropå Silly season menar jag...

Ja, det är väl nästan det han är bäst på, att filma alltså...