Inlägg: 1488841
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: haha lycka till med förkylningen då, kanske du kan få ett kk
+ 3
Poffa: haha lycka till med förkylningen då, kanske du kan få ett kk
arnio: Självklart, i valet mellan pest och förkylning väljer jag alltid förkylning.
Inget ont menat mot dig, JFK.