yngwie: Känns på klar utförbacke i karriären. Jag tar hellre en spelare som producerat på samma nivå i AHL men som är yngre.
Inlägg: 1490144
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Wayne Gresky:
Absolut, men jag köper inte det riktigt. Nagy var med på utförsbacke, han gjorde det rätt bra ändå.
Absolut, men jag köper inte det riktigt. Nagy var med på utförsbacke, han gjorde det rätt bra ändå.