Inlägg: 1499609
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Tur att man slutade bry sig om hockey-VM 1989. Birmingham-Blackpool är väl match som känns mest lockande ikväll, där gäller det iaf verkligen någonting.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Btw. sedins tackade nej pga av klubblaget, men va hände med edler och samme?, 2 spelare som är givna i ett VM lag
Hoppas bara folk bojkottar att köpa den nya kanalen!
Sen är det för övrigt så jävla pinsamt att TV4 har hand om dessa evenemang, fullständigt söndertrasade sändningar av reklam!