Wayne Gresky:Tror tv3 har en stor roll i att intresset för hockey-vm nästan försvunnit!
Inlägg: 1499698
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag är rätt bra på att kunna ignorera kommentatorer... men Leif Boork alltså. Vilket dumhuvud.
+ 2