+ 2
Inlägg: 1500432
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Det här är ändå en av få enkla matcher för Sverige. Tror Järnkrok kommer att vara än mer vilsen när man möter riktigt motstånd. Zäta med flera går ju inte på max ännu...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nu sitter Wikegård och berömmer Järnkroks kedja. Befogat.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: I NHL ges det inte tillfälle att hålla på och lalla med pucken, ja det är nog dags att bänka å ta in Ekholm tyvär..
NuMo:
Hedman är ju verkligen katastrofal. Jag förstår verkligen inte hur han kan få så stort förtroende i NHL.
Precis som jag förutspådde så tillför Järnkrok inte ett dyft. Det är väldigt komiskt med alla Brynäs-fans som på allvar tycker att vi ska stoppa ner Alfredsson i fjärdekedjan och låta Brynäs-killarna lira ihop.
Redigerad kommentar