Inlägg: 1500453
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Nä det var inte utvisning. Men han har inte mycket rätt än så länge....kanske borde han bänkas ibland så han vaknar?
Hahl Bundy:
Såg interljvu nu med Hedman. På frågan varför dom tappade på slutet:
"Vi gjorde för mkt misstag, framförallt jag"
Han saknar då inte självinsikt grabben.
Håller dock med Wikegård, Hedmans tackling tkr inte jag var utvisning. Dock var väl tacklingen tyvärr en av dom få saker han gjorde rätt, som ändå blev fel...