Olle: Det var väl Järnkrok som gjorde det, inte Silfverberg?
Inlägg: 1500472
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Var det? Ja då ber jag om ursäkt till Silfverberg, jag trodde det var den senare.