Inlägg: 1502815
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Alltså boys and girls. Att ni ens lägger en nanosekund på att respondera karln övergår mitt förstånd. Ignorera, gå vidare.
Edit: He he, där var man just en nanosekund för sen.
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: Det är väl ingen hemlighet att jag är en av sundlövs största kritiker?? Men han ska givetvis ha eloge iår. Störst ger jag dock till Tommy som är Gud himself:)
För att sen idag säga att du har ett "helt a4 med värvningar som floppat i brynäs"
Själviskt?!