+ 3
Inlägg: 1502832
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Salle: Gött!
Nu har jag inte dökoll såhär på rak arm, men vilka ungtuppar ska man kunna tro är med att på allvar kan slå sig in i A-truppen i höst/vinter?
Det har ju visat sig att vi har många väldigt duktiga juniorer i både J18 och J20!
Nu har jag inte dökoll såhär på rak arm, men vilka ungtuppar ska man kunna tro är med att på allvar kan slå sig in i A-truppen i höst/vinter?
Det har ju visat sig att vi har många väldigt duktiga juniorer i både J18 och J20!
Så nu lägger vi tillbaka fokus på Macke och vad han kan skaka fram till oss ur säcken.
mvh
MoDorationen
via