Gustafsson: Jag tror vi kan räkna med båda bröderna byström faktiskt, samt att Nyström var riktigt bra när han fick spela!
Inlägg: 1502843
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: A.Byström var ju rent utav dålig i de juniormatcher jag såg förra säsongen, sedan om det beror på faktisk hockeykunnande eller brist på motivation är ju en annan fråga. Oavsett vad tämligen oroande i mitt tycke.