Inlägg: 1502992
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Och nu har Svedberg bekräftat att han är klar för en NHL-klubb.
Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu.
+ 4
Sv: RE-building the future 2012/2013
Poffa: Han gör helt rätt som tar chansen, men jag tycker verkligen inte att han är bra nog för att ta en plats. Under slutspelet var han det, men...
Hans stora problem har dessutom varit returer och att orka hålla upp överkroppen. Första pucken brukar han rädda, men sedan vara ur spel för att ta returen. I NHL kan det bli betydligt jobbigare än mot SAIK som var förbluffande urusla på att störa honom (eller var det Brynäs backar som var bra?)
Redigerad kommentar