Inlägg: 1503306
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
bisterfinnen: Han visade i alla fall inte dessa påstådda ledaregenskaper när Djurgården åkte ur elitserien.
Sv: RE-building the future 2012/2013
bisterfinnen:
Jag instämmer. Han är en spelartyp som saknas i MoDo. Dessutom lär han vara relativt billig i dagsläget i förhållande till sin potential. Han skulle nog kunna ösa in mål tillsammans med Sundström och Skröder.
Nikki Nine:
Inte mig emot, han har goda ledaregenskaper om inte annat.