Inlägg: 1503312
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
bisterfinnen: Tyckte han spelade ängsligt. Ineffektiv. Missade för många lägen som hade varit viktiga att sätta. 1 mål på 10 matcher i kvalserien är inte vad man vill ha ut av en erfaren ledartyp som ska producera. Han klev inte fram när det behövdes.
Redigerad kommentar
Peja:
Tycker du inte? Han stod upp för laget och för tränaren i alla lägen och gjorde allt i sin makt för laget. Vad mer begär du?