Inlägg: 1503319
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
bisterfinnen:
DIF-fansen var väl allt annat än nöjda med hur han hanterade situationen med nedflyttning. Tydligen har han inte sagt ett enda ord.
Bad_Brett:
Det kan stämma.
Sen tror jag att det inte var en lätt sits att vara kapten i DIF förra säsongen, med all den turbulens som var där, som första kaptensuppdrag i karriären.