+ 4
Inlägg: 1506099
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Huge: Var du på premiären? Att du sedan verkar ha glömt alla storspelare som passerat MoDo sedan dess kan tyda på att det är dags för en demensutredning.
+ 9
Känns väl som typ 1951, när "Hon dansade en sommar" hade premiär.
Men vill man kasta bort ett par säsonger i en klubb som inte ser potentialen så passar Modo utmärkt.
Fråga Svedberg... ;-)