Bad_Brett: FBK,LHC och Hv lär hävda att Modo ska betala allt. Sen blir det en omröstning i demokratisk anda som ger 10-2 (TIK röstar med oss)
Inlägg: 1518484
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertr?tt:
Så fungerar det inte, samtliga klubbar har lika mycket andelar i hockeyligan.
Dvs
Böter för hockeyligan = böter för Modo och de 11 andra klubbarna.