arnio: Gott. Skönt att MoDo och Frölunda inte agerade allena. Svagt däremot av vissa andra klubbar att gömma sig.
Inlägg: 1518592
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k: Dags för Erkén att bli högröd i ansiktet igen... och med bestämda steg stega in i omklädningsrummet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k:Vad hände med Timrå och Brynäs Dom var ju också emot att förbjuda korttidskontrakt varför fegade dom ur nu tro?