J F K: Kanske CMORE ska gå in och ta kostnaden för försäkringarna då om de nu ska tvinga klubbarna att anställa fler spelare?
Inlägg: 1518626
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Vad som än händer, så kommer ingen att TVINGA es-klubbarna att värva NHL-spelare.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Och hur var det nu med läsförståelsen?
Jag vill att CMore ställer kravet att man tar bort "förbudet" (eller gentlemens agreenment). Inte att de kräver att varje enskild klubb tvingas köpa in någon spelare.