Inlägg: 1518642
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Ja nu när du har mailat CMORE så blir det säkert fritt fram för NHLspelarna, bra jobbat!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk:
Modo fegar ur, ingen Steen idag.
Man får hoppas att Frölunda har större bollar.
J F K:
Jag har skrivit till CMore, skadar nog inte om fler tar 5 minuter och skriver några rader också.