Vad tror ni, spelar Steen eller inte?
Inlägg: 1519668
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mackelito:Jepp, han spelar!!
Så här var det väl 2004 också, några var helt emot, de "utan" egna proffs, andra var för, o till slut spelade alla med proffs!
Blir väl samma visa nu igen.
Hittade lite om laguppställningar ( men var Kaberle med i Modo då??)
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mackelito:Det tror jag.Han kommer att spela nångång och dom kommer att få skit för det när det än händer.Så då kan dom lika gärna ta det på engång..