Gusse: Ah...där ringer en klocka. Västerås var det nog.
Inlägg: 1519706
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Eller, nja. Försökte googla, men hittade bara en nyskriven expressenkrönika. Enligt denna hade Västerås en trio Nhl-spelare redo, men använde dom först när dom skulle möta Modo som slängt in Foppa i truppen. Bedöm själv vem som kastade handsken.