Inlägg: 1523045
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HC 121004
Berka:
Äntligen. Ja, det går ju knappast att missa fler frilägen i rad.
Berka:
Äntligen. Ja, det går ju knappast att missa fler frilägen i rad.
J F K: Men 1-1?
Borde stått 5-1 eller nått liknande num luleå ser ut som ett pojklag