Inlägg: 1523229
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HC 121004
zigge:Lyssnade på webbradion från bortamatchen mot LHC. De bästa kommentatorer jag någonsin hört i det mediet!
J F K:"Det är ju 100% Luleåfokus..."
Ja verkligen, är det tillåtet med en borta-supporter som kommentator? Finns det då ingen MoDoit som kan/vill snacka i C+? Fick stänga av ljudet, när LHF kvitterade ( nån tekniker verkar gjort det i början på 3:e!)
Nån som har email till C+ ? ( See more, hear less)