Bad_Brett:Axelsson är där med klubban så han kan inte klaga för mycket, men visst är det trist att Järnkrok gör sådär så ofta:(
Inlägg: 1523895
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Rivaldo 2
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/brynas/article15564907.ab
Pinsamt calle