+ 1
Inlägg: 1524314
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Båda två spelade J20-matchen emot SAIK idag och dom dominerade enligt rapporterna på twitter.
Alltså är hari och ludde totalt bänkade nu då? Är torp verkligen bättre än ludde och hur ska lille hari kunna ta en plats i någon av de första 3 linorna då svensson jobbat på bra!?
Nog för att vi kommer få skador, men det känns ju inte optimalt att ha två ynglingar som vi ska vårda på bänken för länge.