Inlägg: 1524323
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Jag vill själv passa på att tacka timråfansen för att de nästintill alltid klarar utav att föra en saklig debatt. Oftast med en skön galghumor dessutom.
Jag hoppas att det går bra för er i vinter och att ni spöar Frölunda på tisdag!
Synd på en kille som har så mkt talang men verkligen inte verkar ha attityden.