Berka: verkar vara alldeles för dyrt att chartra ett tåg, tror att det gjordes sonderingar ifjol.
Inlägg: 1524588
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen:Ah okay, men buss går fint det med =) så kan man ha lotterier å annat skoj att syssla med mellan whiskeysmakandet ;)