Inlägg: 1526052
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sverige lyckas besegra Färörna med 1-2, Jippi!
Båda sveriges målskyttar slutar på "ic", det tycker jag är lite underhållande! :D Trodde det var Sverige som spelade, inte Jugoslavien :D
J F K: Det oroar jag mig för också. Förstalinan måste vakna till! Ifall Steen skulle dra och Ritola ska spela ihop sig med Nagy och Müller.. kommer det att bli kemi mellan dessa herrar?
Aja, vi kan alltid passa Regehr eller Cumiskey på blålinjen.