Berka: Själv får jag lite Bo Hansson vibbar.
Inlägg: 1526161
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Störtlöjligt.
Att man tycker det är skojigt att sveriges 2 målskyttar har efternamn som slutar på ic är varken de minsta främlingsfientligt eller rasistiskt.