Inlägg: 1526249
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gerdin: Spännande att se om det blir över 7000 ikväll. Folk vallfärdar från alla hörn länet för att se Modo.
Ikväll är man på plats i Fjällräven! Hoppsa på en grymt spännande och underhållande match och att publiken gör sitt för att tända laget! Jag kommer iaf göra mitt från sittplatssektionen 416 :)
HEJA MoDo!!