Inlägg: 1526281
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spelare utburen på bår mellan HV-Rögle. Vi får väl se om C-More fullföljer sändningarna med highlights och analyser trots det.
Mina tankar går dock till spelaren och hans familj.
NuMo:
Ikväll blir det tufft. Jag förväntar mig inte mindre än att det kommer att vara den bästa match som spelats i Elitserien i år.
Fortsätter resten av hockeyligan att hedra sin korkade överenskommelse kan det mycket väl vara två kommande SM finalister som drabbar samman i Fjällräven ikväll.