lu93rowa: Men ta de lugnt nu lilla gubben. Modo är för bra helt enkelt.
Inlägg: 1526648
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Frölunda 121013
Patrik Källstr: Nä, vi förlorar närkamperna med minsta marginal hela tiden. Att Frölunda gör de här målen låg i luften.
+ 1