Inlägg: 1526732
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Frölunda 121013
bj21:Opps! Trodde det var Duchene som gjorde deras andra. Men Stålberg gjorde kanske också sin första Elitseriematch eller?
Sv: MoDo - Frölunda 121013
bj21: Ödmjukhet, frölunda är ett bra gäng.
Btw. Går brynäs supporterskara i skift??, när Erat,Gurra och foppa78 mm tagit timeOut så ploppar det in andra för att underhålla
På väg till matchen idag kändes det nästan overkligt. Hemmamatch som serieledare! När kan det ha skett senast, 99 eller tidigt på säsongen 2006/07? Tror tom TIKarna har gjort det betydligt nyligare än oss!
Frölunda var definitivt det bästa lag som besökt FC så här långt. Kul att se deras NHL-förstärkning! Tänk att det finns spelare som kan spela hundra elitseriematcher utan att göra ett enda mål samtidigt som vissa bara behöver 25minuter. Respekt!