+ 8
Inlägg: 1527400
Svarskommentarer
Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Icing-Ove: klart att Susse och Skröder vaknar till liv om de blir tvungna. De har ju burit det här laget i tre säsonger och måste få ta det lite lugnt nu i början när andra kan bidra.
Sawchuk: Vad kul! Tack då för alla poäng Alex S! Dags att ta över andrakedjan Ritola. Och väckaren har ringt, Susse och Skröder. In i matchen!
Cody Franson, han hänger väl kvar i Gävle då....
Redigerad kommentar