Inlägg: 1532049
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2012-11-01
Bad_Brett: Tänk nästa match Alsenfelt börjar i, tro om han kommer vara nervös innan första skottet? :-P
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2012-11-01
Bad_Brett: Steen har i alla fall en klassisk formsvacka som är så vanligt från spelare som inte spelat på länge och plötsligt kastas in i hetluften. Om 7-10 matcher blir han bra igen.
Lite Boxplay. Det kan ju vara bra att träna på.
J F K:
Jag gillar målvakter som inte överarbetar situationerna, utan som står på rätt plats och ser så där härligt täta ut. Ahlsenfelt är fladdrig enligt mig och läcker som en sil så fort han är det minsta skymd.