Inlägg: 1532060
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2012-11-01
Juast nu får Modo bara vad de förtjänar. Målvakterna släpper in obegripliga mål och utespelarna skulle inte göra mål om målet var hundra meter brett och tjugo meter högt ens en gång.
Eller om han inte såg att det inte var hans klubba?