J F K: Vi spelar ju så jävla svårt å omständigt!!
Inlägg: 1532112
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2012-11-01
Monno: Alsenfelt i all ära. Men vi klarar ju fan inte av å göra mål...