Inlägg: 1532184
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2012-11-01
NuMo: Tror du Danielsson är något att ha då även Susse och Skröder är iskalla?
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2012-11-01
NuMo: Nån jänkare bröt handen så nu får han spela igen. Gjorde 1+1 i sin premiär.
Salle: Jag tror inte Uffe vill ha mål i baken första bytet oavsett vilka som spelar och om han bytt startingline har det i alla fall inget med Supporters tankar kring det att göra.
Nu tror jag iofs. inte att det var så du tänkte.
Det vore kul om man kollar hur Danielsson har det nuförtiden. Någon rapporeterade att det inte fungerade så bra.
Redigerad kommentar