Inlägg: 1533873
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MoDo 121113
Monno: starkbaum ska ju naturligtvis gå ut och plocka pucken som lobbas in.
jo det är ett mysterium, har aldrig sett en klarare filmning som för övrigt var ruskigt dåligt gjord
Men hur fan kunde Torp åka på interference??